П`ятниця
24.11.2017
14:03
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Трофимова Наталія Іванівна
Головна Реєстрація Вхід
ПЛАН РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА »
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ПЛАН РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

НА 2017/2018 НАВЧ. РІК

 

Проблема, над якою працює класний керівник

Формування особистісної зрілості й життєвої компетентності учнів на засадах співпраці та співтворчості.

 

Проблема, над якою працює методичне об’єднання

 

Формування патріотизму і національної свідомості учнів засобами народознавства і краєзнавства.

 

 

 

Проблема, над якою працює школа

 

Професійна компетентність педагога як важлива складова формування соціально зрілої, творчо розвиненої особистості – громадянина України.

 

Режим роботи школи:

 

 

І семестр – з 01.09.17 по 27.12.17

ІІ семестр – з 09.01.18 по 25.05.18

 

 

Канікули:

 

Осінні – з 28.10.17 по 05.11.17

Зимові – з 28.12.17 по 09.01.18

Весняні – з 24.03.18 по 01.04.18

 

 

Розклад дзвінків

Початок уроку

Кінець уроку

1.

8.00

8.45

2.

8.55

9.40

3.

9.55

10.40

4.

10.55

11.40

5.

12.00

12.45

6.

12.55

13.40

7.

13.50

14.35

 

Психолого-педагогічна характеристика класу

 

Загальні відомості про клас

У 10 класі навчається 13 учнів, з них 9 дівчаток та 4 хлопчиків. Основна маса дітей дітей живе у мікрорайоні школи. В основному батьки займаються вихованням своїх дітей. Є родини, в яких вихованням дитини займається лише одна мама. Родина М. Михайловського (6 дітей) потребує контролю та допомоги як малозабезпечена та багатодітна родина. 3 вересня 2017 року в 10 клас прибули Балковенко В., Гавриш К. та Донець А., що вимагає від класного керівника додаткових зусиль та уваги для вивчення індивідуальних особливостей даних учнів, для підтримання доброзичливої атмосфери у колективі, для налагодження дружніх стосунків у класі.

Згуртованість класу

Клас має сформований згуртований колектив. В цілому учні мають схожі погляди на певні речі, що стосуються життя класного колективу. Є досить активні учні. Вони завжди намагаються брати участь у житті класу, хлопці за проханням учителя виявляють бажання щось зробити для класного колективу.

Організованість класу

Клас має групу сильних, небайдужих, розумних дітей, що мають активну позицію. Беруть участь у позаурочних та позашкільних заходах із великим задоволенням. При потребі учителем може бути організований увесь клас для виконання певних завдань загальнокласного життя.

Громадська думка у класі

Учні мають позитивне ставлення до питання необхідності навчатися, хоча не всі діти прикладають достатньо зусиль для цього. Завжди реагують на порушення моральних, етичних норм поведінки учнів класу та школи, висловлюють свою позицію, намагаються прислухатися до думок однокласників. Дівчатка мають активну громадську позицію, беруть участь у житті школи та міста.

Характеристика взаємин у класі

Стосунки в класі нормальні, в основному дружні, товариські. Конфліктів не спостерігається. Іноді виникають непорозуміння. Але це результат не до кінця сформованого відчуття такту і витримки. Хлопці та дівчата мають хороші стосунки, виявляються певні симпатії. Хлопці допомагають дівчаткам при потребі.

Актив класу

Клас вибрав собі схему демократичної республіки. В ній є загальноприйняті закони життя класу, інтереси колективу представляють президент, прем’єр-міністр, також кожен учень є членом певного міністерства, відповідно до своїх нахилів та вподобань.

Зв’язки з іншими класами

Стосунки з учнями інших класів нормальні, під час проведення певних конкурсів чи змагань відчувається дух конкуренції, переживання за перемогу свого класу. Спілкуються не лише з однолітками, а також і з меншими, і зі старшими учнями школи, виявляють позитивне ставлення.

Висновки та пропозиції Із класом цікаво працювати. Необхідно продовжувати роботу розвитку повноцінного дружного колективу однодумців, якому кожен відчуватиме і реалізуватиме себе як творча особистість, активний громадянин.

 

ІІ. Мета і завдання виховної роботи

на поточний навчальний рік

 

Стратегічна мета Формування особистісної зрілості й життєвої компетентності учнів на засадах співпраці та співтворчості.

Мета до кінця навчального року

Учні десятого класу мають стати згуртованішими, зрілими особистостями, кожен повинен відчути себе значущим у житті і розвитку класу, підлітки налагодять дружні, довірливі стосунки з новоприбулими учнями, зацікавляться спільною справою не заради похвали, оцінки за поведінку, а заради самого процесу спілкування один з одним, заради спільної мети і спільної творчості.

Завдання на поточний навчальний рік

Покращити індивідуальну роботу з кожним учнем, далі продовжувати вивчати риси характеру, здібності та особливості, допомагати у самовизначенні особистості учнів. Допомагати у визначенні з майбутньою професією. Підтримувати постійний зв’язок із шкільним психологом. Підвищувати рівень освіченості батьків у питанні виховання відповідальної людини, активного громадянина України.

Ціннісне ставлення до себе

Бесіди, тренінги, дискусії будуть стосуватися життєвих цінностей, збереження життя і здоров’я, формування поняття здорового способу життя, пояснення правил особистої гігієни, проводитимуться заходи для розвитку і вдосконалення пізнавальної і творчої діяльності, згуртування класного колективу та розвитку кожного учня як самодостатньої особистості.

Ціннісне ставлення до праці

Здійснюватиметься цей принцип у процесі виконання фізичної роботи. Заплановане робота по практичному оволодінню основами ділової етики, інформаційно-комунікативними технологіями. Увага звертатиметься на проблему професійного самовизначення, уявлення про техніку пошуку роботи, проектування професійної діяльності. Передбачаються заходи, що мають на меті формування корпоративної культури десятикласників.

Ціннісне ставлення до природи

Робота з підлітками буде спрямована на усвідомлення феномена людської природи і духовності, впливу природного довкілля на менталітет людини. Продовжуватиметься формування навичок оздоровлення довкілля; відповідального ставлення до природи, правових норм, до природи як середовища існування людини. Увага приділятиметься вихованню почуття особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них. Заплановані прогулянки до Березового гаю, на територію курорту «Миргород», участь у конкурсах стіннівок, плакатів на природоохоронну тематику, класні години про дива планети Земля.

Ціннісне ставлення до культури та мистецтва

Продовжуватиметься постійна робота по розвитку почуття прекрасного, підтримуватимуться інтереси учнів до певних видів мистецтва; задовольнятимуться потреби учнів у сфері естетичного розвитку. Будуть створені сприятливі умови для розвитку творчих здібностей особистості підлітків. Заплановані походи в бібліотеки, екскурсії в музеї міста Миргорода та Полтави, зустрічі з цікавими людьми мистецьких професій.

Ціннісне ставлення до суспільства та держави

Учні одержать знання та усвідомлять необхідність дотримуватись конституційно – правових норм, формуватиметься активна громадянська позиція, виховуватиметься почуття відповідальності за долю України. Прогнозується стійке усвідомлення і застосування учнями своїх прав, обовязків, свобод. Клас буде брати участь в житті школи і учнівському самоврядуванні. Усі серйозні та вагомі історичні події будуть у фокусі уваги на класних годинах, плануються зустрічі із ветеранами війн, учасниками ліквідації аварії на ЧАЕС, участь у конкурсах стіннівок, творчих робіт на патріотичну тематику.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Виховуватиметься готовність до моральних вчинків на засадах гуманного ставлення до людей. Учні заохочуватимуться до активної участі у доброчинній діяльності. Плануються спільні святкування днів народжень учнів класу, збори та зустрічі за участю батьків та дітей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН-ГРАФІК ПОВЕДЕННЯ БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ

 

 

Дата 21.09.2017

Тема Формування у підлітка навичок самоосвіти, самовиховання

1. Звіт батьківського комітету класу за минулий навчальний рік.

2. Вибори нового батьківського комітету класу та представника до шкільної ради.

3. Формування у підлітка навичок самоосвіти, самовиховання.

4. Інформація класного керівника про навчальні плани, розклад занять, предмети і вимоги до навчальних досягнень та поведінки учнів 10 класу.

5. Індивідуальні бесіди з батьками нових учениць Донець А., Гавриш К.

6. Різні питання.

 

 

Дата 07.12.2017

Тема Роль сім’ї у вихованні майбутнього сім’янина

1. Аналіз навчальних досягнень, відвідування та поведінки учнів 10 класу.

2. Зустріч із вчителями – предметниками. (Поради щодо підготовки до ЗНО)

3. Роль сім’ї у вихованні майбутнього сім’янина.

4. Різні питання.

 

 

 

Дата 08.02.2018

Тема Виховання у школярів культури здорової мотивації до здорового способу життя

 

1. Аналіз навчальних досягнень, відвідування та поведінки учнів 10 класу.

2. Виховання у школярів культури здорової мотивації до здорового способу життя.

3. Зустріч зі шкільним лікарем.

4. Різні питання.

 

 

 

Дата 12.04.2018

Тема Здібності та професійна самовизначеність підлітка

 

1. Здібність та професійна самовизначеність підлітка.

2. Зустріч зі шкільним психологом Покиньбородою С.Б.

3. Аналіз навчальних досягнень, відвідування та поведінки учнів 10 класу.

4. Різні питання.

 

 

 

 

Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples