1 клас Підручник Карп’юк
Номер уроку |
Дата |
Тема уроку |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
|
1. |
|
Тема: Я, моя сім’я і друзі Англійська мова у світі сьогодні. Давайте познайомимося |
Інтонація у англійському реченні |
What is your name? My name is … |
|
2. |
|
Як тебе звати? |
Дієслово бути у теперішньому часі |
|
|
3. |
|
Привіт, друзі! |
|
Hi! Nice to meet you! I am… |
|
4. |
|
Привітання і прощання |
|
Hello! Good morning! Good – bye! |
|
5. |
|
Як твої справи |
Питальні речення |
How are you? I am O.K. I am so – so. I am fine/ not fine. |
|
6. |
|
Знайомство з новими друзями |
|
|
|
7. |
|
Тема: Шкільне життя Шкільні речі |
Розповідне речення |
It is a …, pen, pencil, bag, book |
|
8. |
|
Мій портфель |
|
|
|
9. |
|
На уроці |
Наказовий спосіб дієслів |
Stand up, sit down, open your book, close your book, take your bag, turn around |
|
10. |
|
На уроці англійської мови |
|
Is it a book? Yes, it is / No, it is not |
|
11. |
|
Шкільне приладдя |
|
Chair, pencil – box, ruler, copy - book |
|
12. |
|
Тема: Моя родина Моя сім’я |
I have… |
My family, father, mother, sister, brother |
|
13. |
|
Представлення родини |
Спеціальні запитання |
Who is this? This is my mother |
|
14. |
|
Члени моєї родини |
|
Grandfather, grandmother, friend, love, uncle, aunt, dear |
|
15. |
|
Свята у родині |
|
Happy New Year, Santa Claus, Christmas tree, present |
|
16. |
|
Свято Нового року. Різдво |
|
Merry Christmas, with best wishes |
|
7 клас підручник О. Карп’юк 2015
Номер уроку |
Дата |
Тема уроку |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Домашнє завдання |
|
|||||||
1. |
|
Тема: Повторення. Літні канікули. Знову до школи! |
Інтонація у англійському реченні |
Вирази класного вжитку, повторення алфавіту, звуків |
Повторити алфавіт, звуки, 15 неправил. дієслів |
|
|||||||
2. |
|
Зустріч із однокласниками |
15 неправ. дієслів, пис. розп. про себе |
|
|||||||||
3. |
|
Розповідь про себе |
Порядок слів у реченні |
Пис. відп. на пит. |
|
||||||||
4. |
|
Спогади про літо |
Впр.1 ст. 4 (усно) |
|
|||||||||
5. |
|
Літні розваги |
Впр. 3 ст. 5 (чит.), скласти 5 речень про літню погоду |
|
|||||||||
6. |
|
Як я провів літні канікули |
Минулий час дієслова |
Пис. переклад тексту «Літні канікули» |
|
||||||||
7. |
|
Яскраві враження про відпочинок |
Вживання безособових речень |
|
Пис. переклад речень |
|
|||||||
8. |
|
Подорожі влітку |
|
Дати пис. відповіді на питання |
|
||||||||
9. |
|
Відвідування цікавих місць |
|
Вивчити усну тему |
|
||||||||
10. |
|
Розповідь про минулі канікули |
|
Скласти опитувальник для друга про літо |
|
||||||||
11. |
|
Активний відпочинок влітку |
|
Твір «Мої ідеальні канікули» |
|
||||||||
12. |
|
Літо – чудова пора |
Творча робота «Мої літні канікули» |
|
|||||||||
13. |
|
Тема: Шкільне життя Я - школяр |
|
Ст.8 |
Вивчити слова, скласти 7 пис. реч. |
|
|||||||
14. |
|
Ми - семикласники |
Ст.9 |
Впр. 1 ст.10(пис. відповіді), вивчити слова |
|
||||||||
15. |
|
Моє шкільне життя |
Ст.11 |
Вивчити слова, ввести нові слова у речення |
|
||||||||
16. |
|
Шкільні заняття |
Вживання конструкцій There is/ There are |
Правило (ст.12), пис. переклад речень |
|
||||||||
17. |
|
Знайомство з новим учнем |
Спеціальні запитання |
Скласти опитувальник для нового учня |
|
||||||||
18. |
|
Моя школа |
|
Ст.14 |
Пис. переклад тексту про школу, вивчити нові слова |
|
|||||||
19. |
|
Розповідь про школу |
Порядок слів у реченні |
Написати лист другові про свою школу |
|
||||||||
20. |
|
Англійська школа |
|
|
Вивчити усну тему «Моя школа» |
|
|||||||
21. |
|
Шкільні заняття |
Вживання модального дієслова must/mustn’t |
|
Правило, Впр. 3,4 ст.17 (пис.) |
|
|||||||
22. |
|
Улюблені предмети |
Вживання модального дієслова need/needn’t |
|
Впр. 1 ст.19-20(пис.), вивчити правило |
|
|||||||
23. |
|
На уроці англійської мови |
|
Ст.20 |
Вивчити слова, написати лист про урок англ. мови |
|
|||||||
24. |
|
Робота на уроці |
Словотвір іменників |
Ст.24 |
Вивчити слова, Впр.4 ст.24(чит., переклад) |
|
|||||||
25. |
|
Шкільні перерви |
|
Too/ enough |
Впр. 2 ст.29(пис.), правило |
|
|||||||
26. |
|
Позакласні заняття |
|
Ст.33 - 34 |
Вивчити слова, Впр.2 ст.35(пис.) |
|
|||||||
27. |
|
Спортивні секції |
|
|
Впр. 9 ст.40-41(чит., переклад) |
|
|||||||
28. |
|
Наші позакласні захоплення |
|
|
Впр.1 ст.42-43 (переказ тексту) |
|
|||||||
29. |
|
Тема: Домашнє господарство Допомога по господарству |
|
|
Ст.47(пис. відповіді на пит.) |
|
|||||||
30. |
|
Домашні обов’язки |
|
Ст.48-49 |
Вивчити слова, Впр. 6 ст.50(пис. відпов.) |
|
|||||||
31. |
|
Допомога по дому |
|
Ст.52 -53 |
Вивчити слова, Впр. 1 ст.52 -53(чит., пер.) |
|
|||||||
32. |
|
Щоденні справи |
|
|
Впр.4 ст.55(пис.) |
|
|||||||
33. |
|
Допомагаємо мамі |
Вживання somebody, nobody, everybody, anybody |
|
Впр. 4 ст. 58(пис. ), вивчити правило |
|
|||||||
34. |
|
Як ти допомагаєш батькам? |
|
|
Впр. 3 ст.60 (пис.) |
|
|||||||
35. |
|
Що ти вмієш робити? |
Вживання модального дієслова могти |
|
Правило, написати, що можеш робити по господарству |
|
|||||||
36. |
|
Побутові прилади |
|
Ст.61 |
Вивчити слова, Впр. 6 ст.62(пис.) |
|
|||||||
37. |
|
Використання техніки в побуті |
|
|
Впр. 2 ст. 63(пис. розповідь) |
|
|||||||
38. |
|
Приготування їжі |
|
|
Впр. 1 ст.64 (чит., пис. переклад) |
|
|||||||
39. |
|
Збалансоване харчування – запорука здоров’я |
|
Ст.64-66 |
Вивчити слова, скласти розповідь про улюблену їжу |
|
|||||||
40. |
|
Cімейні кулінарні традиції |
|
|
Впр. 2 ст. 65(пис. відповіді на пит.) |
|
|||||||
41. |
|
Допомога батькам – необхідна справа |
|
|
Впр. 3 ст.65-66 (чит.) |
|
|||||||
42. |
|
Новорічні свята у родині |
|
|
Пис. пер. тексту «Сімейні традиції українців» |
|
|||||||
43. |
|
Різдво у Англії та США |
|
|
Написати лист про новорічні традиції |
|
|||||||
44. |
|
Новорічні привітання |
|
|
Підписати листівку |
|
|||||||
45. |
|
Контроль письма |
|
|
Вивчити колядку |
|
|||||||
46. |
|
Контроль аудіювання |
|
|
Вивч. «Зимові свята» |
|
|||||||
47. |
|
Контроль говоріння |
|
|
Повтор. пр.чит. |
|
|||||||
|
48. |
|
Контроль читання |
|
|
Повторити лексику |
|||||||
8 клас Підручник Карп’юк
Номер уроку |
Дата |
Тема уроку |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Домашнє завдання |
|
1. |
|
Тема: Шкільне життя Знову до школи! |
|
|
Впр.1 ст.4(чит. перекл), повторити алфавіт |
|
2. |
|
Повернення до школи після літніх канікул |
|
|
Повт. неправ. дієслова, Впр. 4 ст.5 (пис.) |
|
3. |
|
Спогади про літо |
Present Simple, Past Simple |
Ст.4-6 |
Повт. неправ. дієслова, Впр. 5 ст. 6(пис.) |
|
4. |
|
Літні канікули |
Present Continuous, Past Continuous |
Ст.7-8 |
Впр. 2,3 ст. 7(пис.), правило ст.173-174 |
|
5. |
|
Активний відпочинок |
Present Perfect |
|
Правило ст. 174, написати твір про літні канікули |
|
6. |
|
Подорожі влітку |
Present Perfect Continuous |
|
Впр.4 ст. 8 (закінчити реч.), повтор.правило |
|
7. |
|
Україна – чудове місце для відпочинку |
|
|
Усна розповідь про літо |
|
8. |
|
Літо моєї мрії |
|
|
Написати лист про канікули мрії |
|
9. |
|
Тема: Шкільне життя Ми - восьмикласники |
|
|
Впр.1 ст.10(усно) |
|
10. |
|
Типи шкіл |
Direct and Reported Speech |
|
Розповідь про себе |
|
11. |
|
Школи в Україні |
|
|
Впр. 6 ст. 12(пис. скл. 8 речень), Впр.7ст.12(ус.) |
|
12. |
|
Правила поведінки у школі |
|
Tell smb, say that, say to smb |
Впр.3 ст.14( пис.), прав. |
|
13. |
|
Навчальний персонал |
Future – in – the -Past |
Educational, technology,national, primary, secondary, typical, take an exam |
Впр.2 ст. 17(усно), Впр.4 ст. 17 - 18(пис. відпов. на пит.) |
|
14. |
|
У школі |
|
Equipment, facility, workshop, well – equipped, compulsory, realize, ordinary, sneakers, advantage, disadvantage |
Впр. 5 ст. 23 -24(пис. переклад тексту) |
|
15. |
|
Моя школа |
|
Chapter, curriculum, punishment, respect, request, attend, permit, punish |
Усна розповідь про свою школу |
|
16. |
|
Опис школи |
|
|
Впр.2(пис.) ст.34 |
|
17. |
|
Шкільне життя |
|
|
Впр. 5 ст. 35(пис.), повторити слова |
|
18. |
|
Наші шкільні будні |
|
|
Проект «Школа моєї мрії» |
|
19. |
|
Школа моєї мрії |
|
|
Написати лист про шільне життя |
|
20. |
|
Тема: Книги у житті Шкільна бібліотека |
|
Imagine, imagination, truthful, true - to- life, hold smb’s attention / interest, right after smth, find information, turn, mean, need care, book – mark,warning, relationship, replace, dog’s ears, tear the pages |
Впр. 3(пис.) ст.37, вивчити слова |
|
21. |
|
Відвідування бібліотеки |
|
|
Впр. 6 ст. 38(пис. Відповіді на пит.) |
|
22. |
|
Як працює бібліотека |
|
|
Вивчити вірш напам. |
|
23. |
|
Правила поведінки з книгою |
Using the words because, for example, and, also, besides |
|
Впр. 1ст. 39(пис. скл. реч.) |
|
24. |
|
Вибір книг для читання |
Reported Speech |
|
Впр.5 (пис.) ст. 40 |
|
25. |
|
Літературні жанри |
|
Catalogue, fiction, non – fiction, title, consult, contain, made up stories, in general, contents, a table of contents, publish, atmosphere, fable, fairy - tale |
Впр.2 ст.42( письмово закінчити речення), вивчити слова |
|
26. |
|
Улюблений письменник |
|
Author, genre, emotion, pattern, poet, poetry, novel, novelist, drama, dramatist, amusing, emotional |
Впр.3 (усно) ст.45, Написати 7 речень про улюбленого письм. |
|
27. |
|
Улюблений англійський письменник |
Special Questions |
|
Впр. 9 ст. 50(пис. відп) |
|
28. |
|
Улюблений український письменник |
|
Сover, edition, ending, narrator, outcome, plot, script, settings, legendary |
Вивчити усну тему «Книга у моєму житті» |
|
29. |
|
Улюблена книга |
|
|
Впр.6 (пис.)ст.56 |
|
30. |
|
Книга в житті людини |
|
|
Впр. 5 ст. 61 (пис. пер.) |
|
31. |
|
Книги – наші друзі |
|
|
Повторити лексику |
|
32. |
|
Тема: Музика. Музика сьогодні |
Difference between say, speak, tell, talk |
Band, lean over, give a hand, walk out, theme |
Впр.2 (пис.) ст.65, вивчити правило ст.65 |
|
33. |
|
Музичні стилі |
|
Composer, habit, mood, musician, record, symphony, tape, CD, message, violin, classical, chamber, popular, folk, country, jazz, rap, rock
|
Впр. 2 ст. 68(пис.), Впр. 1 ст. 67 (чит., пер.) |
|
34. |
|
Музичні інструменти |
Clauses of Time and Condition (Future action) |
Conductor, release, broadcast, produce, relax |
Впр. 4 ст.73(пис. пер.) |
|
35. |
|
Відомі музиканти і композитори |
|
Direction, fame, fan,fashion, origin, teenager, voice, strange, originate from, gear, scream, charts |
Впр.2 ст.77(пис. скласти реч.) |
|
36. |
|
Відвідування концерту |
4 types of questions |
|
Скласти розповідь «На концерті» |
|
37. |
|
Моє ставлення до музики |
|
|
Впр.5 ст.78( дати пис. відповіді на пит.) |
|
38. |
|
Відомі виконавці |
|
Reject, lack, senseless, amplifier, harm, frighten, shark, beach, obviously |
Впр. 2 (пис.) ст.81, повторити лексику |
|
39. |
|
Таланти України |
|
|
|
|
40. |
|
Українські співаки сучасності |
|
|
Вивчити усну тему «Музика в житті» |
|
41. |
|
Музика в моєму житті |
|
|
Реклама улюбленого жанру музики |
|
42. |
|
Святкова музика |
|
|
Вивчити різдвяну англ. колядку |
|
43. |
|
Відзначення новорічного свята
|
|
|
Чит., пис. пер. т. ст.185 |
|
44. |
|
Різдво у Англії та Україні
|
|
|
Впр. 5 ст. 82(пис. пер.) |
|
45. |
|
Контроль читання |
|
|
Напис. новор. листів. |
|
46. |
|
Контроль письма |
|
|
Розп. про свято |
|
47. |
|
Контроль говоріння |
|
|
Повторити лексику |
|
48. |
|
Контроль аудіювання
|
|
|
Повторити граматику |