Особистісна
Публічна
Освітня
|
Я, моя сім’я, друзі (батьки і діти, толерантне ставлення до оточуючих)
Культура харчування (особисті пріоритети, заклади громадського харчування)
Мистецтво (жанри мистецтва, кіно, театр, живопис, телебачення, вплив мистецтва на естетичний розвиток людини)
Молодь і молодіжна культура (життя і проблеми молоді, молодіжний рух в Україні та у світі)
Наука і технічний прогрес
Природа і довкілля
(вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля)
Україна у світі (суспільно-політичне життя в країні, представницькі місії за кордоном, міжнародне співробітництво)
Шкільне життя
(випускні іспити)
Робота і професії
(вибір професії, пошук роботи, планування майбутнього)
|
— описувати проблеми, досягнення, виявляти їхні причини і наслідки;
— висловлювати власні припущення, прогнозувати ймовірність подій і наслідків;
—описувати та інтерпретувати реалії рідної та іншомовної культур;
— аналізувати явища суспiльно-полiтичного, економічного, культурного життя різних країн;
— обговорювати перспективи, давати поради, реагувати на поради інших;
— аргументувати свою точку зору;
— аналізувати взаємостосунки між учителями і учнями, батьками і дітьми, ровесниками, розкриваючи причини непорозумінь і конфліктів, а також висловлюючи пропозиції щодо їх розв’язання;
— оцінювати вплив науково-технічного процесу на різні сфери сучасного життя і довкілля;
— вступати в дискусію, привертаючи увагу співрозмовника;
— підтримувати дискусію, розгортаючи, уточнюючи, вносячи корективи у висловлювання співрозмовників або змiнюючи тему розмови;
— висловлювати побажання, демонструвати зацiкавленість у предметі розмови;
— висловлювати своє емоційне ставлення та з’ясовувати ставлення інших до предмета обговорення;
— підводити підсумки обговорення, завершувати розмову, висловлюючи власне ставлення до розглянутої проблеми.
|
- Fancy seeing you again. How are things? -Fine,thanks. - How are you getting on? - I’m OK.
- Well, I’d better be off now! Bye!
- Еxcuse me. I am afraid this coffee isn’t very hot.
- Sorry, but I don’t want you to cycle late at night. It’s dark and you may have an accident.
- What does “VSO” stand for? - It stands for “Voluntarily Service Overseas”
- What’s a CV? - It’s a curriculum vitae.
- Could you help me with my project some time this week? - I’m afraid I can’t this week but I might be able to help you next week.
- In one survey, it was found that ...
-We live in what has been called “the global villаge”.
- You’ll regret speaking to me like that!
- If you have studied, you’ll do well in today’s test.
-If I won a lottery, I would move to Hawaii.
- The man who started Microsoft is now very rich.
|
Норми поведінки та спілкування.
Їжа, напої й закуски.
Організації по захисту навколишнього середовища.
Фестивалі.
Види мистецтва.
Характеристика фільму / вистави / телепрограми.
Опис картини.
Емоції.
Суспільно-політична лексика.
Міжнародні організації: ЄС, ООН, Рада Європи.
Інституції ЄС.
Міжнародні освітні програми.
|
|
Дієслово: Систематизація видо-часових форм.
Умовні речення І, ІІ, ІІІ типів.
Узгодження часів.
Пряма та непряма мова.
Підрядні та складносурядні речення.
Інфінітив.
Дієприкметник: 1, 2.
Прислівник: Until / when, а також
повторення граматичних структур, введених у попередніх класах.
|
Вимова в цілому досить чітка для розуміння, незважаючи на присутність помітного акценту.
Під час спілкування може виникати необхідність перепитувати та повторювати, але ці нюанси не заважають загальному розумінню.
|
Знання суспільства і культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами:
— повсякденне життя;
— умови життя;
— міжособистісні стосунки;
— цінності, ідеали, норми поведінки;
— соціальні правила поведінки;
— ритуальна поведінка;
— здатність визначити й використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур;
— правила вступу до розмови.
Правила ввічливості.
Вирази народної мудрості.
|
— уважно стежити за презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання;
— ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
— активно застосовувати мову, що вивчається;
— знаходити, розумiти і при необхідності передавати нову інформацію;
— визначати власні потреби та цілі, організовувати власні стратегії для досягнення цих цілей відповідно до своїх особливостей та здібностей;
— сприймати новий досвід (нову мову, нових людей, нові способи поведінки тощо) і застосовувати інші компетенції для того, щоб діяти у специфічній навчальній ситуації (на основі спостереження, здогадки, запам’ятовування тощо);
— використовувати нові технології.
|