АНГЛІЙСЬКА МОВА
11-й клас
Сфери спiлкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лінгвістичні компетенції |
Соціокультурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
|||
|
|
|
|
Лексична |
|
Граматична |
Фонетична |
|
|
Особистісна
Публічна
Освітня |
Я, моя сім’я, друзі (батьки і діти, толерантне ставлення до оточуючих) Наука і технічний прогрес Природа і довкілля (вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля) Україна у світі (суспільно-політичне життя в країні, представницькі місії за кордоном, міжнародне співробітництво) Шкільне життя (випускні іспити) Робота і професії (вибір професії, пошук роботи, планування майбутнього) |
— описувати проблеми, досягнення, виявляти їхні причини і наслідки; — вступати в дискусію, привертаючи увагу співрозмовника; — підтримувати дискусію, розгортаючи, уточнюючи, вносячи корективи у висловлювання співрозмовників або змiнюючи тему розмови; |
- Fancy seeing you again. How are things? -Fine,thanks. - How are you getting on? - I’m OK. - Sorry, but I don’t want you to cycle late at night. It’s dark and you may have an accident. - What does “VSO” stand for? - It stands for “Voluntarily Service Overseas” - What’s a CV? - It’s a curriculum vitae. - Could you help me with my project some time this week? - I’m afraid I can’t this week but I might be able to help you next week. -We live in what has been called “the global villаge”. - You’ll regret speaking to me like that! - If you have studied, you’ll do well in today’s test. -If I won a lottery, I would move to Hawaii. - The man who started Microsoft is now very rich.
|
Норми поведінки та спілкування. Характеристика фільму / вистави / телепрограми. Суспільно-політична лексика.
|
|
Дієслово: Систематизація видо-часових форм. Умовні речення І, ІІ, ІІІ типів. Узгодження часів. Пряма та непряма мова. Підрядні та складносурядні речення. Інфінітив. повторення граматичних структур, введених у попередніх класах.
|
Вимова в цілому досить чітка для розуміння, незважаючи на присутність помітного акценту. |
Знання суспільства і культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами: |
— уважно стежити за презентованою інформацією; |
МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНЦІЯ
На кінець 11- класу учні:
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|
|
Монологічне мовлення |
Діалогічне мовлення |
|
|
— розуміють інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису); — розуміють основний зміст текстів відповідно до тематики ситуативного спілкування, виділяючи головну думку/ідею, диференціюючи основні факти і другорядну інформацію; — вибирають необхідну інформацію з прослуханого. Використовують лінгвістичну і контекстуальну здогадку, спираючись на сюжетну лінію чи наочність.
|
— висловлюються відповідно до певної ситуації або у зв’язку з прочитаним, почутим, побаченим; — описують об’єкти повсякденного оточення, події й види діяльності, в яких учень бере участь; — розповідають про повсякденне життя, про минулу діяльність, про плани на майбутнє, дотримуючись нормативного мовлення; — передають зміст книжки/фільму/ вистави тощо, висловлюючи своє ставлення/враження. Обсяг висловлювання — не менше 22 речень.
|
— спілкуються, дотримуючись основних норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається; — ведуть бесіду з однією чи кількома особами відповідно до комунікативної ситуації в рамках тематики, визначеної програмою; — розширюють запропоновану співбесідником тему розмови, переходять на іншу тему; — адекватно поводяться у комунікативних ситуаціях, демонструючи мовленнєву поведінку, характерну для носіїв мови; — використовують міміку та жести. Спілкування будується на мовному та мовленнєвому матеріалі, набутому в попередні роки вивчення мови, і відповідає цiлям, завданням, умовам спілкування в межах програмної тематики. Висловлювання кожного — не менше 12 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.
|
— читають (з повним розумінням) тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі; — знаходять необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі); — переглядають текст чи серію текстів з метою пошуку необхідної інформації для виконання певного завдання. Обсяг — не менше 1000 друкованих знаків.
|
— заповнюють анкету тощо; — пишуть поздоровлення, запрошення, оголошення; — пишуть записку- повідомлення для друга / члена сім’ї; — пишуть лист-повідомлення у формі розповіді/опису, висловлюючи свої враження, думки про особи, події, об’єкти, явища, факти. Обсяг — не менше 20 речень.
|